První kontakt pro klienty zajišťují naše sociální pracovnice. Prostřednictvím telefonu či osobně, velmi diskrétně a na základě dlouholetých
zkušeností vyhodnotí společně s Vámi situaci a nabídnou možnou formu spolupráce. Podají Vám potřebné informace a zprostředkují spojení na další odborná pracoviště
našeho zařízení.
V kompetenci našich sociálních pracovnic je:
- vedení sociální agendy, včetně shromáždění a zpracování základní dokumentace dětí
- řešení sociálně - právních záležitostí dětí, sociálně - právní poradenství zainteresovaným osobám
- administrativní stránka přijetí, přemístění a propuštění dětí
- vypracování podkladů do závěrečné zprávy o dítěti
- spolupráce s orgány sociálně - právní ochrany dětí, osobami odpovědnými za výchovu, s partnerskými organizacemi stát. i nestátními, justicí, policií, atd.
- zprostředkování odborné lékařské péče, vedení zdravotních záznamů, sledování zdrav. stavu dětí (dozor a péče o nemocné v dopoledních hodinách, doplňování léků,
včetně evidence úrazů a vyřízení odškodnění)
krok zpět